No Rujukan: 01081529 - MSM
Tarikh: 15 Syaaban 1429 Hijriah
Versi: Bahasa Melayu

Bismillahirrahmanirrahim

Daripada: As-Syeikh Abu Abdillah Hafizahullah, Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam, Merangkap Jeneral Tsani Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin, Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

Kepada: Kerajaan Thagut Indonesia

Salam Kesejahteraan untuk orang-orang yang mendapat petunjuk

Perkara: Ancaman paling keras kepada Kerajaan Thagut Indonesia - Jalankanlah hukuman bunuh yang kamu rencanakan kepada para imam kami dan kamu akan memperoleh pembalasan paling pahit untuknya.

Segala puji hanya bagi Allah, kita memuji-Nya, memohon pertolongan kepada-Nya dan memohon keampunan kepada-Nya. Kita juga memohon perlindungan Allah di atas segala kesilapan dan kesalahan diri kita. Mereka yang diberikan petunjuk oleh Allah, maka tiada siapa pun yang dapat menyesatkannya daripada petunjuk tersebut. Dan barangsiapa yang disesatkan oleh Allah, maka tidak siapa pula yang dapat memberikannya petunjuk. Aku bersaksi bahawa tiada Ilah (tuhan) melainkan Allah dan tiada sekutu bagi-Nya. Dan aku bersaksi bahawa Muhammad adalah hamba Allah dan Rasul-Nya.

Khusus kepada Kerajaan Thagut Indonesia yang menjadi penjilat kepada Kafirin Amerika dan Australia serta rela diperbudak serta menunduk hina mengikut telunjuk Salibis, kami memberikan ANCAMAN PALING KERAS terhadap kamu bahawa kami benar-benar akan memindahkan kobaran-kobaran api yang selama ini membakar tubuh penyembah-penyembah Buddha di Pattani Darussalam terus ke jantung penyembah-penyembah Nasionalis di Indonesia sekiranya hukuman mati terhadap para imam kami iaitu Imam Samudera, Mukhlas dan Amrozi dilaksanakan.

Pembunuhan seorang Mukmin adalah satu malapetaka bagi kami, dan kamu pula bagaikan berpesta apabila darah-darah Mukmin ini tertumpah ke bumi.

Setelah sosok Harimau Islam, Asy-Syahid Dr. Azahari kamu bunuh, kamu ingin lakukan perkara yang sama terhadap ikhwan-ikhwan Mukminin lainnya hanya untuk menolong memuaskan hati golongan kafirin. Bukankah Allah telah berfirman:

“…janganlah sekali-kali kamu menjadi penolong bagi orang-orang kafir.” (Surah Al-Qasas ayat 86)

Namun mengapa kamu tetap berdegil untuk menolong dan membela para salibis walaupun itu memerlukan kamu membunuh orang-orang yang mukmin? Adakah kamu telah siap untuk menanggung siksaan Allah:

“…janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi wali dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Inginkah kamu mengadakan alasan yang nyata bagi Allah (untuk menyiksamu)?” (Surah An-Nisa’ ayat 144)

Oleh itu, jika kamu tetap meneruskan hasrat untuk melaksanakan pembunuhan terhadap para imam kami, nantikan habuanmu wahai penjilat Salibis Amerika dan Australia…

“Perangilah mereka, niscaya Allah akan menyiksa mereka dengan (perantaraan) tangan-tanganmu dan Allah akan menghinakan mereka dan menolong kamu (dengan kemenangan) terhadap mereka, serta melegakan hati orang-orang yang beriman, dan menghilangkan panas hati orang-orang mukmin. Dan Allah menerima taubat orang yang dikehendaki-Nya. Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana.” (Surah At-Taubah ayat 14 dan 15)

Terakhir, inilah sumpah kami, sumpah yang dengan izin Allah akan menjadi igauan ngeri untuk para thagut di Indonesia:

Demi Allah yang menurunkan Al-Quran dan mengarahkan kami menghunuskan pedang untuk memenggal leher para murtadin, kami bersumpah bahawa perlaksanaan hukuman bunuh terhadap para Imam kami iaitu Imam Samudera, Mukhlas dan Amrozi oleh kamu akan menjadi titik permulaan paling dahsyat terhadap seluruh kepentingan politik dan pentadbiran, kepolisian dan ketentaraan serta keuangan dan ekonomi Kerajaan Thagut Indonesia.

Dan sumpah ini tidak meliputi kepentingan majoriti saudara-saudara kami kaum Muslimin di Indonesia yang tidak bersekutu dengan thagut malah membenci pemerintahan kaum murtadin, Kerajaan Thagut Indonesia.

Justeru, kepada seluruh saudara-saudara kami, kaum Muslimin di Indonesia, tajamkan pedang-pedang kamu dan siapkan kuda-kuda jihad. Semoga Allah akan menjadikan kamu sebagai syair-syair kematian pada gendangan telinga (gegendang) kaum murtadin itu.

Dan segala kemenangan itu milik Allah.

Asy-Syeikh Abu Abdillah Hafizahullah
Muhajir dan Mujahid Pattani Darussalam
Merangkap Jeneral Tsani Majlis Asy-Syura Al-Mujahidin
Tandzim Al-Qaeda Bahagian Asia Tenggara

www.arrahmah.com

2Komentar

  1. Abnjing lo,..."Kami Tidak Takut", ...... Garuda Di Dadaku,.. Merah Putih bersama ku, I Love "Full" Indonesia, ........!

    BalasHapus
  2. saykoseng@ymail.com08 Maret, 2012

    hahaha.. Mantab.

    Garuda di dadaku,

    ISLAM DIHATIKU.

    Eh, anjing itu makanan mu, gak usah disebut-sebut

    BalasHapus

Posting Komentar

Sebelumnya Selanjutnya

Recent Posts